Något att glädjas åt

Solen skymtar fram där ute!

Jag har otroligt nog fått ett mail från mitt jobb att de höjt min lön med 5 kr/tim retroaktivt sen oktober. Eftersom jag inte jobbar så mycket blir det inte heller så mycket, men å andra sidan är det totalt oväntat och allt som är mer än noll är ju plus. Eller hur är det nu...

Idag är jag rätt glad att min hyperenergiska pojkvän är på sin rekreationsresa. Att bara behöva sova två timmar om natten kan faktiskt göra vem som helst galen så nu har jag beordrat honom att gå och simma och lämna de stackars normala pojkarna att sova någon timma till. Jag tror jag är en bra förälder på avstånd.


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Grattis till löneökningen!!

Själv börjar min helg mindre bra.. När jag kom till station nu för en studn sedan och skulle låsa upp cykeln så fanns där varken cykel eller lås. Vad är det för fel på folk????!!! Blir så frustrerad på alla idioter i samhället..

Sådär ja, nu har jag avreagerat mig lite. Dags att trängas med alla hysteriska fredagsshoppare på Gränby istället. Precis vad jag behöver nu.

Kram på dig Systra Mi

2008-02-08 @ 16:02:35
Postat av: Emma

Fia>> Jag förstår dig! Jag blev ju själv av med två cyklar under början av min Uppsalatid. Om du vill, så kan du ju ta min gamla cykel. Jag har parkerat den vid stationen i Uppsala. Så det är ju faktiskt högst oklart om den är kvar. Å nyckeln är ju här. Men vi kan ju kolla på saken om du vill. Hoppas du får en lugn å mysig kväll hemma. Det är nog vad du behöver. Kramar till dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback