Ord och inga visor

Imorgon är det dags för jobb igen.
Känner mig inte riktigt redo.
2 veckor semester är 2 veckor för kort.
Kanske därför alla andra tar ut 4 veckor.
Kan dock glädja mig med att jag har 4 veckor kvar
som jag inte vet om eller när eller hur jag ska ta ut.
Fluktar fortfarande lite efter NY i november,
kanske lagom till julskyltningen.
Annars känns det mest jobbigt att det är en fullspäckad jobbvecka
att komma tillbaka till.
Och att vakna till efter gårdagens kräftskiva,
som trots att jag kände väldigt få när jag åkte dit,
kände ganska många fler kul människor på vägen hem,
tvinga sig ut på en löprunda inför helgens halvmara
och glädjas åt att jag bokat första delen av Klassikern.
Vätternrundan 2011 är bokad.
Läskigt och skönt på samma gång.
Nu ska här bara tränas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback