Avkommen

Kommer allt oftare av mig i bloggeriet.
Dels har jag väl inget att berätta egentligen
och dels är jag aldrig hemma.
Och är jag hemma har jag inte tid att sitta och skriva oväsentligheter
som ingen behöver läsa eller bry sig om.
Så jag glömmer mest min lilla blogg.
Men livet tuffar på.
Hemma i ett lite för grått Dalsland i några dagar.
Det är rätt skönt att bara traska omkring i mysbyxor
i ett helt stort och tomt hus.
Snart hälsa på några goda vänner
och sen rensa mitt gamla flickrum på skräp.
Loppisfynd lär grävas fram under all bråte.
Det finns att göra, men takten är låg
och jag njuter lite av tystnade måste jag erkänna.

Kommentarer
Postat av: Helena

ta med din orangea kappa :) jag vill se den!



Kramar och trevlig helg!

2010-10-08 @ 14:47:20
Postat av: Helene

Åh, Emma!!!

Om du, mot förmodan, har lite tid över ses jag gärna!!! Hör av dig i så fall!



Kramar HElene

2010-10-09 @ 16:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback