Vill också

ha en avslappnande helg hemma med övriga familjen
som ses för andra gången på kort tid utan mig. Bu!

Haft en lite för stressig vecka på jobbet.
Och förmodligen prioriterat lite dåligt
bara för att mitt hjärta blöder lite för rättvisa och hopp.
Men nu är det helg igen.
Träning, lunch, middag och träff med Genèvegänget *2.
Full fart framåt.
Om en liten vecka väntar London.

Vasaloppskväll på Stadium i torsdags.
Och jag blev peppad.
Nu ska bara skidorna upp till snöiga Sthlm
sen är det bara att köra.
Ser verkligen framemot det,
även om jag vet att det är lite sjukt.

F.ö kan jag inte låta bli att undra i mitt stilla sinne
om det inte är dags att ställa undan cykeln
om man väljer att ha på sig skidglasögon för att kunna ta sig fram.
Uppsala ska alltid vara värst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback