Halvamara inte så marigt

Igår var jag lite småstörd och sprang en halvmara tillsammans med 250 galningar till.
Provlöpning av vad som ska komma att bli 100-årsjubileum av 1912-års OS-mara.
Och visst har jag anmält intresset - det är en en-gång-i-livet-upplevelse.
Å andra sidan är väl alla mina marathon sådana.
Tvivlar starkt på att jag kommer att springa samma fler gånger.
Men av någon sjuk anledning har jag fastnat
och under tiden jag lunkade vägen fram
funderade jag på vilket mitt nästa marathon ska bli.
Och undrar om det inte blir en omprövning
av vad som skulle bli årets utmaning i mars.
Mitt emellan min kommande Klassiker.
Är det en kommande kris som dyker på?
Eller bara ett nytt intresse?
Oavsett vad, var gårdagen faktiskt bara trevlig
och jag har inte ens träningsvärk idag.
Ett klart tecken på hur sjukt långsamt det gick.

Kommentarer
Postat av: SysterYster

Du är allt en liten hurtis du. Fast det lät rätt trevligt faktiskt. Fortsätt jogga, ha det så kul i helgen så ses vi på söndag.

2010-07-16 @ 10:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback