Gott slut och gott nytt

Ytterligare ett år till ända.
Och ytterligare funderingar kring var det tog vägen.
Vad hände egentligen med 2010 som skulle bli ett fantastiskt år?
Blev det verkligen det?
Och vad tar jag med mig från 2010?
Det är högst oklart.
Inga spektakulära händelser - mer än lägenhetssköpet såklart.
Min fina lilla plutt som jag är så nöjd med trots allt fuskbygge.
En hård start första kvartalet
följdes upp med ett lite bättre andrakvartal
som följdes upp med ett klart bättre tredjekvartal
och ett fjärdekvartal som faktiskt var rätt fint.
Och med en uppåtgående trend känns det rätt okej att påbörja ett nytt år.
Som avslutats med skidåkning i dagarna två.
Idag är himlen vackert blå och solen skiner,
det kommer två fina tjejer på middag lite senare
och både kvällen och 2011 är vårt.

Av 2011 förväntar jag mig inte så mycket.
Klassikern står på schemat och jag hoppas lite på att jobbet blir mer permanent.
Självklart några resor och förhoppningsvis lite sammanhängande semester.
I övrigt är jag nog faktiskt ganska nöjd. Faktiskt.

Gott nytt år på er vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback