Härlig lördag

Jag gav lite konstigt nog bort ett museumbesök och en fika i present till mina kära vänner.
Igår var en såndär lite småtrist dag, det var lite grått och visste inte vad som skulle hända.
Drog iväg ett sms på måfå för att kolla om de kanske ville utnyttja presenten.
Och det ville de!
Så det bar av in till stan och fika på Chokladfabriken.
Trodde faktiskt inte det var möjligt att jag skulle bli mätt på choklad,
men det var omöjligt att äta upp min kaka, hur smarrig den än var.
Fotografiska var absolut godkänt från min sida,
jag som inte brukar vara ett stort fan av muséer.
Bäst var
Vee Speers som kommer att få pryda min vägg
när jag hittat något bra ställe att sätta upp mina kort på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback