Så mycket som kan sägas

men alldeles för lite tid att säga det.
Har tyvärr hunnit att påbörjat min 14:e timme på jobbet
för idag och måste hem för sömn inför morgondagen.

Hade jag varit hemma hade jag förmodligen
firat vår 2-årsdag på någon trevlig restaurang.
Fantastiskt vad bra tid går fort.

Eller varit på kalajs hos Helena som blir ett helt år äldre idag.
Grattis tjejen!

Men det får bli fortsättning en annan dag.
Nu börjar maskineriet att rulla på riktigt
och det är också faktiskt ganska kul att vara med.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Halloj,



Ett år äldre - vad gammal man börjar bli...men det är inte alla 28-åringar som får visa leg på kvantum när de handlar 2.8:or...!



Kram på dig min kära vän. Saknar dig massor!! Och grattis på 2 års dagen!



Puss

2009-09-07 @ 21:45:03
Postat av: J.

Grattis till 2-årsdagen! Hoppas du har det bra, trots arbetsbelastningen!

Postat av: Elinore

Vad mindre att fira på er årsdag än lille Lukas födelsedag. Grattis mostra!

2009-09-09 @ 00:19:55
URL: http://moche.se
Postat av: eli

opps.. kan jag ha fel på en dag där? Men iaf, grattis till mosterskapet.

2009-09-09 @ 00:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback