Champagne!

För tillfället sitter jag på kontoret och sippar champagne
och känner hur jag verkligen gjort mig förtjänt av det.
För nu är rådet över för den här gången
och för min gång under ordförandeskapet.
Slutrapportering och champagnedrickande framför datorn
ska rundas av med festligheter med EU-kollegorna.
Och jag tänker bara låta mig svepas med av denna
ganska underbara känsla över att vi gjorde det.

Och för er som faktiskt undrar vad vi gjort,
lovar jag ge en mer utförlig förklaring
med eventuella bildbevis (!)
vid ett senare tillfälle.

Men bland annat har en EU-resolution om ASSK
och politiska fångar i Burma/Myanmar antagits idag.


Kommentarer
Postat av: SysterYster

Härligt jobbat!! Nu är det bara lite efterjobb i några dagar sedan är du här. ;)

2009-10-03 @ 00:49:52
Postat av: Malin

Bra jobb vännen! Låter som det varit himla hektiskt men alltid skönt när man är klar och kan njuta av allt man gjort! Hoppas ni hade en himla trevlig kväll. Kram

2009-10-03 @ 13:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback