Sluta söndagsblogga

Tänkte jag skulle göra annat än att söndagsblogga
och göra något så galet som att skriva på en torsdag.
Dessvärre har jag inte mkt att ge er,
har fortfarande inte internet hemma
och därmed inte några nya bilder.
Det är fortfarande en massa upp och ned på jobb
vilket innebär att det lätt blir kvällsarbete.
Helgen ska dock inkludera rundresa i Schweiz,
vandring i bergen och kanske bada i varma källor.
Det är i allafall något att se framemot.
Och nej, det blir troligen inga nyheter på söndag.
Good for you!

Kommentarer
Postat av: SysterYster

Men jag tyckte om ditt söndagsbloggande. :)



Ditt helgschema låter mycket trevligt. Kommer mannen ner?



Nu ska Luken och jag baka banankaka...



Chipp och hej!!

2009-11-05 @ 11:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback