Återigen

Enda gångerna jag håller till på bloggen
verkar vara de här söndagarna.
Enda gången en veckan det är riktigt lugnt
och ganska skönt att befinna sig på kontoret.

Dock en mycket trevlig helg med besök.
De långväga gästerna från Uppsala
har redan hunnit hem till sig igen.
Men det hanns med lite middagar, lite vin,
lite promenix, liten tur på FN och lite uppdatering.
Ibland är det så oerhört skönt att träffa människor
som vet vem man är, och som tillsammans med en
kan skratta åt allt det där man inte är.

Kappa, kavaj, kjol , pärlörhängen och högklackat
är kanske inte hur de skulle beskriva mig i vanliga fall.

Så nu saknar jag fotbollstiden ganska ordentligt.
Fast jag vet att det kommer gå över tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback