Alla heter Glenn...

Jag vet, jag har inte en susning
mer än att Alla heter Glenn i Göteborg,
inte bara på fotbollsarenan,
utan även tydligen runt Winnerbäcks medarbetare.

För en gångs skull önskade jag nästan
att jag befann mig i Gbg i helgen.
Min käreste och hans bäste vän,
min käre Glenn och hans tjej.
Winnerbäck och hans crew
och grande finale i Allsvenskan
hade kunnat hägra.

Och ja, nu hade kanske min fina IFK-kopp
som står kvar på anstalten i Sthlm och väntar
och som jag fått så mkt skit för under jobbet
ändå varit kommit väl till användning.

För mina påhejningar på Djurgården
verkar kanske sett sina glansdagar.
Tacka vet jag tiden på mellan- och högstadiet
då jag faktiskt brydde mig en smula.


Kommentarer
Postat av: Wania

Heej heej! Fin blogg!



Hjälp mig att nå toppen som Kissie i hundformat! Thank you, darling <3 xoxo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback