Genève crib







Så ser det ut i mitt rum och i köket.
Orkar inte fixa med fler bilder nu,
men Elin som jag bor med har också
ett stort och ljust rum.
Och så har vi en liten uteplats
där vi dock insåg
att solen aldrig skiner.
Men den finns - ej att förglömma!
Kan också informera om att det är högt till tak
och att jag och Elin lyckades släpa
in garderoben i mitt rum (fanns två likadana).
Börjar kännas ganska hemma nu.
Dessutom går spårvagnen som går till jobbet
bara två minuter härifrån.
Vi har de finemang med andra ord.

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej gumman!

Skönt att se att ni kommit i ordning lite grann!



Hoppas du får en trevlig första vecka på nya jobbet:)



Kram

Fam Millroth

2009-05-17 @ 18:37:33
Postat av: SysterYster

Det ser ut som om ni kan komma att få det helt ok där tycker jag. Högt till tak är inte illa.



Lycka till imorgon!

2009-05-17 @ 22:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback