Look a like

 
På min hejdåtillställning innan jag for till Genève diskuterade vi vilka kändisar vi var lika.
Jag kunde inte direkt komma på någon.
Mer än att jag vid något tillfälle fick höra att jag var lik prinsessan Madeleine
(vilket jag verkligen inte är, men ändå).
En av tjejernas pojkvän har varje gång jag träffat honom
påpekat att jag är lik en skådespelerska som heter Carol Alt.
Aldrig hört talas om damen
men nu har jag googlat henne.
Kan inte påstå att vi är vidare lika, men ändå.
Självfallet tog jag en av de bättre bilderna.
Och ja, hon är född på 60-talet och har förmodligen
haft sina glansdagar på det hemska 90-talet.


 


Kommentarer
Postat av: elinore

På elle-omslaget kan jag ändå se en viss likhet, men jag hade kanske inte tagit fel. En mix av dig och Therese Alshammar kanske. Och de fina dragen från dig då!!



Idag ska jag träffa din syster yster, blir du inte lite avis?



Och det låter som att Genève rockar, underbart!

Postat av: Emma

Ellis>> Det är ju tänderna som gör att hon ser ut som Alshammar! =)

2009-06-30 @ 22:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback