Snålast i Sverige?

Min käre nyblivne sambo har varit en riktig ängel idag
och städat ur min gamla lägenhet medan jag var i skolan.
När jag kommer dit är det bara kylskåpshyllorna kvar
som vi diskar av i det gemensamma köket
(för dem som bor i korridorsrum på min våning)
eftersom golvet i gamla lägenheten precis blivit tvättat.
Medan jag sprutar på lite diskmedel i en flaska på bänken
(som på klassiskt studentmanér är utspädd med vatten)
frågar en kille om jag storstädar
varpå jag svarar att jag flyttstädar då vi flyttade ut i lördags.
Hans nästa kommentar kan vara århundradets bästa snålkommentar:
- Diskmedlet är vårt, vi som delar på köket.
Svårt att veta om man ska skratta eller gråta...

Kommentarer
Postat av: Helene

Hahaha!! Nu ska jag skratt mig i säng!!!

Det tycker jag att du med ska göra, du som faktiskt har previlegiet att slippa dela diskmedel med någon annan än den du älskar!!!! Avundsjukan riktigt lyser igenom kommentaren...



Är så glad för er skull och gläder mig åt att få träffa er tillsammans snart!!



Kramar

2009-01-19 @ 22:41:56
Postat av: J.

Hahaha! Jag dööör! Helt fantastiskt! Vilken härlig människa!

Posta en cl utspätt diskmedel till dem som kompensation...

Postat av: Andreas J

hahahah.....ja men vad blev din kommentar då? Eller köpte du en ny flaska Yes till dem som håller i ytterligare ett halv år?

2009-01-20 @ 12:00:44
Postat av: elinore

Eftersom det tar ett tag nu innan vi får se nya lyan, kan du inte lägga upp lite bilder på bloggen? Jag, och säkert fler med mig, är ju så nyfiken på hur ni har det nu.

2009-01-21 @ 22:28:17
URL: http://moche.se
Postat av: Anonym

Latast i Sverige???? Hvornår kommer der en opdatering?????

2009-01-27 @ 17:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback