Seriously

Skickade ett sms till en kompis tidigare ikväll med följande text:
Allvarligt talat - skjut mig långsamt om jag får för mig att titta på Melodifestivalen någonsin igen!

Känns inte som om det finns mer att tillägga. Bedrövligt kanske är ordet jag letar efter.
Ändå kommer jag säkert titta på festivalen när det är den "riktiga".
Det var faktiskt bättre förr - när Melodifestivalen avgjordes på en kväll
så man slapp lura sig själv och tröttna på festivalen redan innan första låten
och istället försöka plugga franska gloser i soffan.


Kommentarer
Postat av: SysterYster

Haha.. visst är det ett underbart kasst program. Ändå kollar man på det. Hur är det möjligt?!! :)

2009-02-21 @ 23:40:23
Postat av: J.

Ni är svaga, det är vad ni är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback