Jobbtrött eller semesterlängtan

Det har varit tungt på jobbet ett tag nu.
Det händer att jag funderar på vad jag sysslar med.
Ungefär ett par gånger om dagen när jag är på jobbet.
Idag har jag både fått höra att jag var alldeles svart i ögonen
och att det var som om smockan hängde i luften.
Båda av annan personal...
Det är inte utan att det är med väldig lättnad
och en massa trötthet
jag nu tar semster några dagar
och drar till Paris med min karl.
Innan jag spenderar hela påsk med
mina andra killar.

Kommentarer
Postat av: J.

Ha det gott i helgen och lycka till!

2009-04-02 @ 18:42:21
Postat av: SysterYster

Ha det nu så kukl och njut av våren i Paris.



kram

2009-04-03 @ 07:28:01
Postat av: SysterYster

Jag menade självklart kul och inget annat..

2009-04-03 @ 07:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback