överraskning... eller?

Igår fick jag ett sms från min skat där han tackade för den söta lappen jag lagt i hans anteckningsblock och frågade när jag hade gjort det. Jag var helt oförstående eftersom jag inte lagt någon lapp i hans anteckningsblock. När vi pratade senare på dagen frågade jag vad det stått på lappen. När han läste upp det och jag förstod vad det var övervägde jag en kort sekund att mörka. Men kunde inte låta bli att skratta. För lappen var visst skriven av mig när jag hälsade på honom i London, men den låg tillsammans med en present till honom. Sen hade han själv lagt lappen i sin anteckningsbok för han ville spara den. Skönt att kunna överraska utan att veta om det... Han blev dock inte lika glad när han insåg att han överraskat sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback