Ont i hjärtat

Ibland när jag tänker på tiden i Genève får jag ont i hjärtat av längtan tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Tina

Emma hjärtat! Vad köper man till en bordsherre på novishsittningen för ca en tjuga? Svar mottages bäst på mailen. Snälla hjälp mig! Kram

2008-09-23 @ 22:45:34
Postat av: Malin

Vännen, tack för att du fick mig att vakna upp ur jobb- och lägenhetskoman! Det var behövligt! =) Vad gör du nästa fredag, den 3:e? Jag har blivit bjuden på fest till en gammal resekompis på lördagen den 4:e som jag förmodligen kommer gå på och tänkte om du inte har något planerat att jag kanske kunde komma till dig på fredagen? Om du inte kan får vi verkligen se till att boka en helg i Örebro!! Kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback