Höstpromenix i fint väder






Kommentarer
Postat av: Mamman

Visst är hösten en underbar tid!? Tänk på Meg Ryan o Tom Hanks i You've got mail.

2008-09-30 @ 22:01:00
Postat av: Sara Z

Hej vännen! Härligt med höst, kanske inte att temperaturen sjunker men att alla träd blir så himla fina. Idag njuter jag av att vara mellan 2 jobb, kl 13 väntar massage, imorgon blir det shopping i Malmö och på fredag styr vi kosan mot Fjällbacka för en hummerweekend med våra kära vänner och på måndag är det dags för nya utmaningar... Vi MÅSTE ses snart, hör av dig när du är i DK så får vi ta en fika!! Stor kram!

2008-10-01 @ 10:49:24
Postat av: J.

Just det ja. Träffas. Vore trevligt. Ursäkta om jag är lite seg i responsen. Med heltidsjobb, halvtidskurs, trumkurs, fotboll och C. så är det lite mycket just nu på en gång. Jag känner mig om en idrottssal; man måste boka mig en vecka i förväg och sedan boka mig igen när vi träffas annars ramlar man ur loopen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback