Å resan gick till Sandhamn

Det kan vara så att jag är roligast i hela världen att överraska. Iaf om man är en riktig retsticka. För jag hatar att inte ha kontroll på situationen. Så lördag morgon fick jag fick köra bil och Marc läsa karta. Jag blev hyperstressad över att inte veta var jag körde. Men vi kom till Stavnäs iaf och tog båten över till Sandhamn. Där väntade ett hotellrum som hade blivit uppgraderat och vi fick därför lyx med eget bubbelbad och bastu.

Helgen var fantastisk. Vi har bubbelbadat och bastat och badat i relaxavdelningen, druckit iskall champagne på altanen, tittat på facklor stiga till skyn, gått långa promenader längs skog och hav, ätit god mat och dansat oss trötta. Kort och gott en helt underbar överraskning. Tack min älskling!

    

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh.. du blir så in i skrutten bortskämd. :) Men ni är verkligen värda att skämmas bort då ni inte har möjlighet att träffas varje dag.



kram!

2008-10-19 @ 22:21:51
Postat av: Anonym

.. och det var jag som skrev föregående inlägg..

2008-10-19 @ 22:22:52
Postat av: SysterYster

försöker få med namnet på tredje försöket då..

2008-10-19 @ 22:23:32
Postat av: Helene

Men åååhhh!!!

Hur romantiskt får det bli egentligen?!?



Va? Nä, jag är inte avundsjuk???



Kramar från tjejen som minsann får köpa sina egna blommor om det ska bli några.....

2008-10-21 @ 11:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback