Min syster är tuff

Inte bara för att hon är min syster
utan för att hon numera kör med en cool kille
Hon får nämligen jobba med en av världens inte bara bästa
utan också snyggaste handbollsspelare.
Fast numera är han väl kanske en f.d handbollsspelare.
Men ändå.
Jag skulle nästan betala för att få jobba med
herr Stefan Löfgren.
Därför föreslog jag att jag skulle få hans autograf i julklapp.
Tillsammans med en bild på honom där han gör pussmun till mig.
Fia avböjde det julklappstipset vänligt men bestämt.
Tror jag.

Kommentarer
Postat av: SysterYster

Så tuff vet jag inte om jag är, men lyckligt lottad kanske. Snart kan han titulera sig fd. handbollsspelare, han har bara några titlar kvar att ta denna säsongen först. :)



Nästa år blir nog även det ett bra och händelserikt år för oss alla....

2008-11-27 @ 23:23:25
Postat av: Helene

JAG blir inte så avundsjuk, men jag tror att jag bor ihop med någon som skulle uppskatta den där julklappen.... Om det nu skulle bli en sån julklapp vill säga!!



Kram

2008-11-28 @ 11:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback