Håll tyst istället!

Jag är inte känd för mitt goda morgonhumör.
Kommer ofta in som den zoombie jag känner mig som.
Och jag lovar att jag inte blir varken gladare eller piggare av detta:

- Emma, varför klippte du dig egentligen?
-
Vad menade du varför jag klippte mig? Anledningen att jag klippte mig?
- Ja, varför gjorde du det?
- För att jag ville det.
- Du var ju mycket finare förut!
- Öh... okej...
- Ja, du som har så fint hår ska inte klippa dig så kort. Kort hår har man när man blir gammal. Du ska ju inte klippa sådär förrän om 10-20 år eller något.
- Öh... okej...
- Ja, så det var mycket finare förut. Du ska inte ha sådär.
- Öh... okej...

Det lustiga är att det beror på vem som säger det och när på dygnet de säger det.
Det är inte var dag man får tyst på mig.
Men lite social kompetens hade ju inte heller varit fel.

Kommentarer
Postat av: Andreas J

Va det Dansken som yttrade sig? hahahaha

2008-11-06 @ 22:48:05
Postat av: Dansken

Det sjove er, at det kunne have været Dansken under andre omstændigheder, men lige præcis det her var det ikke mig... Jeg er vist en af de få, som synes, at det nye hår er meget finere end tidligere.

2008-11-07 @ 09:14:26
Postat av: Helene

Jag skulle ju gärna vilja se en bild på den nya frisyren!! Jag kan inte tänka mig annat ärn att det är jättefint!



Kram

2008-11-07 @ 09:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback