Baby-boom och bröllopsfeber

Nej, jag försöker inte hitta på en klatschig översättning på någon romantisk komedi från USA.
Jag sammanfattar min omgivning.
I år och nästa år har jag sammanlagt 8 vänner och bekanta som ska bli mammor.
Som jag vet - i dagsläget.
Kan säkert bli fler.
I år var jag på tre bröllop.
Förra året två.
Jag har redan fått inbjudan till ett bröllop nästa år.
Så enligt min statistik bör det bli fyra år 2009.
Och det är väl inte omöjligt.
Börjar jag bli gammal?
Eller är det så att babysjukan och bröllopsfebern faktiskt är smittsamma?

Kommentarer
Postat av: Helene

Mycket smittsamt!

Så pass på.... Snart kommer även du bli smittad!!!

2008-11-09 @ 19:08:03
Postat av: Emma

Haha, inte så smittsamt att det drabbar mig på ett tag tror jag. Däremot ser jag verkligen framemot västkusten på Alla hjärtans dag =)

2008-11-10 @ 21:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback