Underbara sommarväder

Eftersom jag satt inne hela den fina helgen i Sthlm har jag verkligen njutit idag. Har suttit uppe på taket och ätit färsk ananas och läst lite skola och slumrat om vartannat. Tror det här uppsatsbrejket var precis vad jag behövde.

Födelsedagsmiddag för danskens far igår. Det var verkligen trevligt och jag tror alla var nöjda med kvällen. Vi skrattade lite åt att vi pratade svenska, danska och engelska i en enda stor mix.

Nu ska jag snart gå å möta dansken som är flitig och jobbar idag. Överväger att gå på tivoli en sväng ikväll. Har faktiskt bara varit där på vintertid. Livet är faktiskt riktigt toppen här! Ser mig själv som en vinnare på maratonet på söndag... Marc börjar tvivla men jag är övertygad om att jag ska från start till mål. Det måste gå!

Kommentarer
Postat av: J.

Lycka till imorgon!

Postat av: Malin

Hej vännen! Galet att du redan ska springa, tiden går alldeles för fort, är såå imponerad redan nu att du "utsätter" dig för det och kan bara önska lycka till, det kommer gå toppen!! Ska hålla tummarna för dig. I Örebro blir det uppsatsskrivande hela helgen, resultat/analys samt metod står på schemat. Kör hårt tjejen, jag tror på dig! Kram

2008-05-17 @ 00:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback