Inte Södertälje och inte Hamburg men... Barcelona!!!

Har haft fyra helt fantastiska dagar i Barcelona tillsammans med min galne dansk som rövade bort mig i torsdags. Det började vid lunchtid när han kom och hämtade mig i hyrbil. Visade sig att vi åkte tillbaka mot Arlanda och jag som inte hade något pass med mig var säker på att vi skulle inom Norden. Marc skötte incheckningen och boardingen med hjälp av mitt körkort (trodde jag - men visade sig senare att han hade snott med sig mitt pass när han hämtade mig tidigare på dagen. Kan inte fatta att jag inte märkte det!!) Hade lovat att spela med så när jag klev på planet visste jag inte var vi skulle mer än förmodligen Spanien eftersom grejerna i planet var på spanska. Först när det var en timma kvar av flygresan såg jag att vi skulle till Barcelona. Underbart galna Marc!

Så, vi spenderade fyra härliga dagar i ett trevligt Barcelona som dock var lite gråtrist och regnigt vid några tillfällen men mest bara underbart. Så otroligt skönt att bara få slappa i flera dagar och bara få ägna sig åt varandra utan en massa måsten. Vi har promenerat, shoppat, druckit cava i mängder och ätit massor av god mat. Tack för en fantastisk helg min skat!

         


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh va härligt det låter. För mig låter det nästan som något hämtat ur en film för det känns liksom sådär overkliget att det skulle kunna hända mig. Då är det skönt att man kan läsa om andras underbara liv och glädjas med dem ;). Ta hand om dig och din skat vännen. Många kramar från ett soligt Örebro

Postat av: Micke

Fan Marc, det här strider mot pojkvänshandboken. Du får ju oss andra se ännu sämre ut.

2008-05-29 @ 14:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback