Härliga torsdag

Snart ska jag jobba mina sista timmar på ett av mina extrajobb. Om sisådär 4 timmar kan jag gå därifrån och kanske aldrig återvända. Det känns mest  fantastiskt skönt men också en smula vemodigt att lämna alla goa grabbar.

Appråpå go grabb så kommer min grabb hit vid lunchtid och rövar bort mig till okänd plats över helgen. Vad jag vet kan vi lika gärna hamna i Södertälje som i Hamburg. Har absolut ingen aning. Så om jag verkar spårlöst försvunnen några dagar beror det på att jag faktiskt är det.

Kommentarer
Postat av: Helene

Åh, så spännande!!!
Det skulle jag oxå vilja bli, bortrövad av den man älskar alltså....

Vill man längta tillbaka till gymnasiet så är det möjligt hos mig nu, ett litet nostalgiinlägg med bilder finns att beskåda!!

Ha en underbar helg *wherever you are*

Kramar Helene

Postat av: SysterYster

GRATTIS på födelsedagen Lillstrumpa!!!

Stora kramar

2008-05-25 @ 10:00:16
Postat av: Sara

Har ju iof redan skickat ett sms men jag kan inte låta bli att ta den danska versionen som du förhoppningvis för höra idag:

"Idag er det Emmas fødselsdag hurra hurra hurra
hun sikkert sig en gave får som hun har ønsket sig i år med dejlig chokolade og kager til"

Ha en underbar födelsedag!

Kramar!!!

2008-05-25 @ 14:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback