Halv Valborg - hel skola

Gårdagens valborg var riktigt trevlig med familj å lite vänner i väldigt lugn omgivning. Har inte sett mösspåtagningen sedan första året jag bodde i Uppsala. Och visst är det underligt att det står en herrans massa människor utanför Carolina och inväntar rektorns mösspåtagning -utan att ett ord yttras, för att sedan fortsätta till universitetshuset där OD sjunger - inomhus vilket gör att man bara står utanför och lyssnar. Vi avslutade rundan med att stanna till utanför Norrlands nation där det var dans på gatan. Jag fick mig allt en svängom.

Idag är jag på skolan. Helt ensam. Fast det kommer en tjej till snart. Uppsats hägrar. Paniken likaså. 1 maj är ju ändå arbetarnas dag...

Kommentarer
Postat av: J.

Värmland. Hela helgen. Saknar dig, min skatt! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback