En portion Bryt ihop och kom igen, tack!

Efter att ha blivit helt totaldissad av min handledare idag blir det definitivt ingen uppsatsinlämning för mig om en vecka. Det kändes sjukt jobbigt hela vägen från handledaren till tåget och jag var nog nästan i Knivsta innan jag var färdigbruten och tyckte det var dags att komma igen. Så nu har jag gjort min lilla lista över vad jag måste göra. Och insåg att det var skönt att min handledare tog ett jobbigt beslut åt mig. Och kände hur otroligt trött jag är efter all stress som varit det senaste. Så nu kan jag faktiskt åka till min grabb utan att stressa ihjäl mig och jag kan åtminstone titta tillbaka på solen när den kikar på mig.

Avslutade också mitt arbete med kåren ikväll efter årsmötet. Så nu har även det tagits från mina axlar. Det är en konstigt lättat jag. Lite besviken över att det inte blir ngn examensmiddag med familjen i juni såklart, men mest av allt lättad (och flyttar middagen till september istället). Tänk vilka vändningar livet kan ta!

Kommentarer
Postat av: SysterYster

Så kan det gå. Vad var det som inte funkade? Ser fram emot en hejdundrande examensmiddag i September. Men innan dess får det bli en födelsedagsmiddag istället. :)
Kram på dig Systra mi!

2008-05-13 @ 23:07:29
Postat av: Sara

Skickar en kempestor kram till 2655!!!

2008-05-14 @ 08:45:22
Postat av: Malin

Hej vännen! Va tråkigt att du inte kommer kunna lämna in din uppsats, du som kämpat så. Vi kommer få vår dom imorgon när vi träffar vår handledare, men vi räknar verkligen med att bli klara och få gå upp med den men man kan ju aldrig vara säker. Ja det där jeansproblemet är inte lätt, ger oxå snart upp, tilläggas ska att jag var inne på herrsidan och letade oxå, men lika hopplöst där. och så stor skillnad är det nog inte på oss, kanske några cm i längd då. Ditt sommarjobb låter ju jättespännande, du måste berätta hur det är när du jobbat ett tag. Är jättenyfiken på det och skulle väldigt gärna vilja prova på det. Men ta hand om dig nu vännen, tråkigt med uppsatsen me kasnke som du säger skönt att slippa stressen. Kramar

2008-05-14 @ 19:14:04
Postat av: Malin, igen

Glömde ju skriva att det är en div. 3 klubb jag skrivit på för, känns ganska lagom just nu då jag kommer jobba en del kvällar och helger. Kram

2008-05-14 @ 19:18:20
Postat av: Helene

Hej gumman!
Vi har själva tagit beslutet att gå upp med vår uppsats i augusti och det tycker vi känns rätt skönt!! fast vi ska försöka skriva, skriva, skriva så mycket det bara går tills v 24. Så vi hoppas att det egentligen "bara" är opponeringen kvar att göra i aug.

Ha det så trevligt i Danmark!!

Kramar

Postat av: Anonym

Hej vännen!
Som du skriver så blir inte allt alltid vad man tänkt sig... Men jag är glad att du inte behöver stressa lika mycket nu, har varit lite orolig för dig! Passa nu på att njuta i DK om man nu kan göra det med ett maraton framför sig :) Jag är i alla fall sjukt imponerad!!!! Självklart väntar jag med spänning på att få höra hur det gick för dig!
P&K du söta!

2008-05-15 @ 10:51:08
Postat av: Ninni

Oj då missade visst att skriva att det ovan var från mig!! Hoppas det går bättre nu! Jag och teknik... kram kram

2008-05-15 @ 10:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback