Nytt inlägg - ny musik - nytt jobb?

Mycket musik som fastnar i mitt lilla huvud är kopplat till min träning och gärna stretchdelarna av träningen. Måste vara så att min hjärna kopplar samman endorfinruset och musiken. Eller så är det faktiskt så att Markus och Jimmie har bra musiksmak. Sist gång jag tjatade om det här var det Curly Sue med Takida. Nu är det Everything med Lifehouse. Lyssna och njut!

http://www.youtube.com/watch?v=QNJkY4mkVX0&feature=related

Förresten kanske jag får ett nytt och mycket trevligt extrajobb. Det är fortfarande okvalificerade uppgifter men i en klart mer spännande miljö än ett garage. Så håll tummarna för mig om någon timma när jag ska vara på intervju.

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag håller tummarna för dig! Alla förtjänar ett roligt jobb.
Apropå musik tror jag säkert att din teori om stretch-musiken för du blir glad av depp-musik. jag å andra sidan blir glad av sånt som får mig att gå lite fortare på väg till och från jobbet. Som Upp och hoppa med Frida. Löjligt svängigt och ger mig världens bästa morgonhumör :)

2008-03-20 @ 10:22:03
Postat av: Mr. Hall

Håller.

Postat av: Emma

Tina>> Kanske måste prova din taktik. Å andra sidan håller ni skåningar väl alltid samman =) Kram på dig!!!

2008-03-20 @ 14:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback