Frukost i det grö... hm... blå

Idag är det ganska trevligt väder här i Köpenhamn. Så jag har passat på att äta frukost ute på balkongen och njuta av solen. Iofs iklädd jacka och mössa, men vad gör väl det när det är blå himmel och solen strålar härligt gul? Hade varit trevligare om han den där dansken hade varit hemma, men han skyndade iväg till jobbet före nio i morse så jag gör mitt bästa för att skriva det där pm:et och den där hemtentan. Men just nu har jag krupit ned under det stora duntäcket och samlar nya krafter. Det är jobbigt att äta frukost...

Kommentarer
Postat av: SysterYster

Åt frukt på balkongen i lördags. Det var fantastiskt! Hade gärna gjort det i dag med men här regnar det mest... :(

2008-03-10 @ 11:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback