En såndär dag...

Fick bra respons på min lilla presentation förut och kände mig glad.
Tills jag insåg hur dåligt det jag faktiskt lämnade in var.
Gick hem i den yrande snön och tänkte på hur fattig jag är.
Fick sms att det var blå himmel och sol och nästan för underbart i Val T.
Blev om möjligt än mer deppad.
Föll in i min tidigare vinterapati.
Det går inte när det är fullbokat med annat.
2 hemtentor som ska skrivas.
1 lägenhet som måste städas.
1 jag som måste bli glad.
1 uppsats som verkligen måste skrivas.
Bestämde mig för att strunta i träningen idag.
Har inte tid med sånt här trams.


Kommentarer
Postat av: Malin

Låter tufft vännen, och särskilt jobbigt om man är lite deppig. Det är ju inte lite du har att göra. Det är ju lätt att säga att det bara är att försöka tänka positivt, men det funkar kanske inte alltid. Dock är jag övertygad om att du kommer fixa dig igenom allt med glans, för det är det Emma gör, det är liksom hennes grej ;) Stress över allt som behöver göras och fullbokade liv är nog lite vår grej. Då funkar vi bäst!! Fortsätt kämpa vännen och kom ihåg, du är alltid välkommen till Örebro om du vill komma bort från stressen ett tag och bara njuta av livet!! Ta hand om dig!! Massa kramar Malin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback