Dödstrött

Det borde vara omöjligt att vara så trött som jag är nu. Har nämligen sovit nästan 10 (!) timmar i natt. Tröttheten måste bero på att jag vaknat 4 ggr av mobilen (även fast den är på ljudlös) och en gång av väckarklockan som jag av okänd anledning ställt på 6.30 och sen missade att ställa om. Jag är så förstörd att jag faktiskt överväger att strunta i bodypumpen som börjar om 2 timmar.

Fast det dumma med att gå och träna mycket på samma ställe och samma tider är att instruktörerna känner till en. Så om jag inte går idag får jag lite dåligt samvete för att det kommer säkert vara rätt tomt i lokalen ändå. Då får stackars gravida, men grymma Lisa stå där framme på scenen och kämpa själv. Shit, tänk på stackars Lisa! Nu måste jag gå och träna. Annars riskerar jag också att min träningskurva inte blir grön denna veckan. Det vore faktiskt för dåligt. Det där himla maratonet nämar sig faktiskt med stormsteg. Mindre än 2 månader kvar!

Kommentarer
Postat av: Sara

Kände bara för att skicka en stor påskkram... KRAM!

2008-03-21 @ 18:46:23
Postat av: Emma

Kraaaaaaaam tillbaka till dig Sara! Hoppas allt är bra!!!

2008-03-21 @ 19:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback