Möhippa

Dålig uppdatering det senaste ja. Främst för att jag haft 1000 saker att tänka på, planera och utföra. Men nu kan jag bocka av ytterligare en grej - nämligen syrrans möhippa som gick av stapeln i lördags. Underbart väder och ett skönt gäng jobbade på att förgylla hennes dag. Dagen innan blev det lite "skenhippa" som efter lite fula kläder, pippi långstrump-visslande, glassätande och långpromenix hem inte utvecklades till något mer.

Istället blev hon riktigt överraskad och bortrövad morgonen därpå. Vi plockade upp henne fastkedjad vid ett träd, körde bågskytte (kan rekommenderas även om jag åkte ut först i tävlingen - buuuuu), självfallet utklädd till Robin Hood fortsatte dagen med picknick i parken tillsammans med svensexegänget med kompatibilitetstest mellan de två framtida makarna. Detta genererade en herrans massa skratt. Sen ett gäng uppdrag på stan för kommande bruden, fika med frukt, choklad och goodiebags, bubbelbad och bastu och sedan Orvarmiddag på Norrlands och lite ytterligare aktiviteter som att få kärlekstips och pussla ihop Olovs bild. Kvällen avslutades sen med att Fia fick sjunga karaoke och dansa loss lite innan natten började bli dag igen.



        
Skenhippekläder    Krigsfångestatus?           Bågskyttarna redo             Picknick i parken       


  
Idioten på stora torget   Ansiktmask och bubbel   Ihopklistrande av O       Karaoke på Etage

Kommentarer
Postat av: systeryster

Tack för en härlig dag!!

Känenr mig verkligen sååå snygg på bilderna.. :)

2008-06-12 @ 13:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback