Helt enkelt ingen tid

Har kort och gott ingen tid för att blogga. Mitt jobb tar otroligt stor del av min vakna tid. Ungefär nästan all. Idag har jag knappt varit hemma. Att ignorera midsommar i Danmark var fantastiskt skönt. Dock inte roligt att sakna hela tiden. Men på fredag är det dags igen för på lördag gifter min kära syster-yster sig. Vilket innebär att övrig vaken tid denna vecka kommer vara bröllopsinspirerat i alla möjliga former. Tal, halsband, skor, dikter, kort, presenter och frisörer ska också hinnas med. Men jag lever. Och mår bra.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Emma! Det är dax att komma hem nu tycker jag.

2008-06-25 @ 17:08:11
Postat av: Helene

Hej gumman!

Jobbar oxå nu, man blir helt färsig!



Skönt att veta att du lever och mår bra iaf!



Hör av dig om det bär av hemåt, antingen om du vill komma hit elller så tar jag mig till Högsäter!



Kram

2008-06-25 @ 22:35:48
Postat av: Malin

Hej vännen! Tycker oxå det är skönt att höra att allt är bra även om det är mkt för dig, började undra ett tag vart du hade tagit vägen. Antar det är fullt upp med bröllopsförberedelserna, hoppas allt går som det är tänkt!!



Till Sofia (som jag antar läser här): Stort GRATTIS och all lycka i framtiden!! Om inte kanske du kan hälsa och gratta från mig Emma!? Ta hand om dig vännen och glöm inte ta det lite lugnt ibland. Örebro finns iaf ett år till om du vill komma bort lite ;).

Kramar Malin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback