Mental istid

Min hjärna hänger inte med. Det känns som om den inte riktigt vilat sedan jullovet - om ens det. Jag behöver semester. Fast det behöver inte mitt bankkonto. Så istället för att ha en inre konflikt har jag någon form av mental istid. Vilket har bidragit till felaktiga beslut på jobbet idag och det är ju inte bara roligt. Men veckorna flyter på och snart har halva sommaren gått. Det är helt galet. Hinner inte mer än att jobba. Är bokad varje ledig stund i stort sett. Som i måndags efter jobbet då jag lämnade blod å promenerade på Djurgården med Nicke, tisdag jobbade kväll, igår åkte direkt från jobbet och träffade släktingar jag aldrig förr träffat (men väldigt trevligt) och idag ramlade jag ihop på sängen efter jobbet. Det är en behövlig icke-planerad helg som kommer.

Kommentarer
Postat av: Tina

Hoppas du får vila upp dig ordentligt kära vännen! Jag ska försöka hitta en solig plats på stranden och trotsa väderprognosen i det längsta.

Det kanske blir en runda för att packa mina saker som sen ska hem till gamla, kära lägenheten.

2008-07-04 @ 10:17:53
Postat av: Helena

2008-07-04 @ 11:23:29
Postat av: Helena

Stackerskan då! Kul att ha mycket att göra, men inte kul när man inte har tid att bara vara.



Ha det så bra så hoppas jag att vi ses snart!



Kramar Helena

2008-07-04 @ 11:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback