Bedrövlig uppdatering

Har inte orkat. Har ju fullt upp även när jag är ledig. Förutom idag då jag efter 16-tiden faktiskt var helt ledig och gick och la mig i Rålis, läste lite bok och slumrade lite tillsammans med övriga strandlängtande människor.

Helgen spenderades f.ö i Köpenhamn. Träffade en herrans massa goda vänner, både M´s, mina och gemensamma, både svenskar, danskar och holländare. Riktigt internationellt blev det. Och en herrans massa både alkohol och skratt. Skrattade dock inte alls när mitt flyg hem var så mkt försenat att tunnelbanorna slutade gå för natten. Sterling förstör mitt förhållande så nu har jag bestämt mig för att sluta flyga med dem. Blir upprörd varje gång jag åker från Köpenhamn. Till hälften beror det på att Sterlings flyg konstant flyger sent. Övriga, och kanske viktigaste hälften är att jag hatar att åka från min M. Det kan bli en tung - men Sterlingfri höst det här.

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback