Trilla i trappan din babianälskande godissnattande pälsbiff!

Nu undrar du säkert vad det där är. Själv tycker jag det är jättelustigt. För jag skulle skicka iväg ett elektroniskt vykort och längst  ned på sidan fanns en symbol för en djävul och en pussande gubbe. Djävulen skickar slumpade förolämpningar i stil med denna och pussgubben skickar slumpade kärleksdikter. Sjukt kul.

Så gå in på lämplig kategori och klicka på ngn av gubbarna. Sen är det bara att skicka iväg. Det enda du behöver bestämma är om du ska vara kärleksfull eller på humör för att förolämpa någon. Hur förolämpad man nu blir av att bli kallad för godissnattande pälsbiff. Men ändå.
http://www.evykort.com/

Kommentarer
Postat av: Helene

Hej hej!!
Ja, jag vet. Jag gillade egentligen oxå han djungelrum, men det var Fredrik som pushade på. Jag gillar nog de gamla tapeterna bättre än de nya, de är så färglösa. Men, Men, det var ju jag som fick kasta in handduken den här gången, men vänta bara tills du får se Lisens nya rum.... Där snackar vi färg!!

Hoppas ditt pluggande går bra, idag är det väl inga skidor som stör iaf,,, HAHA!!!

Kramar

2008-01-07 @ 14:15:26
Postat av: J.

Trampa på en mina din tjackpundande blekfeta bajdyna.

2008-01-07 @ 22:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback