Pain is weakness leaving the body

Läste det någonstans och ska nog ta till mig det om jag inte redan gjort det.

Idag känner jag mig nästintill produktiv då jag varit i skolan å fått saker gjorda, varit och tränat bra och sen blev spontaninbjuden på födelsedagskalas hos en av killarna i korridoren. Det bådar gott inför nästa vecka. Speciellt gott bådar det att min dansk kommer å hälsar på i massa dagar. I like!

Apropå dalsländskan i tidigare inlägg så träffade jag på ytterligare en kille med Dalslandsursprung idag på födelsedagskalajset. Han var uppväxt i Åmål å vi hade några gemensamma bekanta. Jag vet en person från Åmål och självklart hade den här killen växt upp med honom och kände hans föräldrar etc. "Världen är liten"-uttrycket räcker inte alltid till...

Kommentarer
Postat av: Helene

Hej gumman!
TACK för det supergulliga kortet och de jättfina örhängena!! Vad duktig du är! De matchar mitt halsband jag fick i julklapp perfekt! Mail är bra, men det är få saker som slår när man får ett handskrivet kort från nån man tycker om!!

Nu ska jag fortsätta läsa min intressanta, men svåra, bok!! Tack för att du är min vän och förgyller en annars ganska grå dag!!!

Kramar

Postat av: Tina

"Schmerz ist auch ein lust" är ännu ett ordspråk som visar på hur fantastiskt det känns att träna tills man mår illa. Detta tittade jag på flera gånger i veckan när jag tränade kampsport.

2008-01-31 @ 10:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback