Nyår var det också

Det blev en lång och i slutändan ganska hård nyårsafton i Köpenhamn. Men jag tror de flesta var mycket nöjda när natten började bli dag. Lägenheten dagen efter vill jag helst glömma. För lika hård som festen var på natten, lika hårt hade lägenheten tagit stryk av alla deltagarna. Vi enades om att det kanske vore skönt att åka bort nästa nyår med tanke på hur mkt energi och arbete som vi lade ned innan festen. Då var ändå maten från en cateringfirma (som vi dock värmde och lade upp själva. Oxfilén var i rödaste laget, annars smakade allt bra). Vi hade iaf trevligt och jag fick använda den fina, svarta klänningen som jag fick av min grabb och nöjet att hänga med en massa trevliga människor. Summa summarum: en bra start på det nya året.

image138
Vy över Köpenhamn en stund efter tolvslaget. Att stå på hustaket och kika på fyrverkerier över halva staden var rätt trevligt. Och ganska kallt.

104197-136
Gott nytt 2008!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback