Försök till plugg, favoritrunda, familjemiddag, fru-och-man-mässa och försenat flyg.

De senaste dagarnas vistelse i Köpenhamn kan sammanfattas med bokstaven F. Nästan iaf. För som vanligt har tiden gått för fort. Å vi har försökt plugga - med lite blandade resultat. Noll i resultat för mig och lite högre för Marcoparco. Vi hann ändå med rätt mycket och jag har hittat en ny favoritrunda (vilken var min gamla favorit???) att springa i Köpenhamn. Runt sjöarna. Det är grymt bra och precis lagom långt.

Tog en sväng upp till sommarhuset och lugnet där. Jag tycker det är så otroligt mysigt i Liseleje. Sen hann vi med en mycket trevlig familjemiddag och kompisbesök. Medan M var på biblioteket och pluggade under gårdagen, spenderade jag lustig nog min på bröllopsmässa med Sofia och Lars Bo som ska gifta sig till sommaren. Alla var inte lika roade av tillställningen kanske, men LB tinade upp lite när han insåg att man kunde få provsmaka både det ena och det andra. Det slutade iaf med att de beställde ringar =)

Skulle med 7.10-flyget hem i morse. Självklart var det försenat till 8.30 så vi åkte hem och sov en stund igen. Det slutade med att jag blev sjukt stressad eftersom det var årtiondets längsta kö till säkerhetskontrollen och jag gick till slut före halva kön för att hinna med flyget. Jag hann.

Hemma igen och längtar redan tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback