25!

Det är inte min ålder jag tänkte prata oväsentligheter om nu, utan antal soltimmar i Stockholm under december. Med tanke på hur jag känner mig, tycker jag det låter mycket med 25 timmar sol. Undrar hur många av dem jag missade... 25 betyder också 8 färre än förra året. Å andra sidan ska jag inte klaga, för 25 var ändå 24,5 fler än vad Växjö hade i år. Bäst hade det tydligen varit att bo i Borlänge där solen lyste hela 62 (!) timmar. Tror dock inte det är ett vettigt argument för att flytta till Borlänge (förmodligen inte något annat heller för den delen).


Kommentarer
Postat av: Johan

Det är det inte. Det finns inga vettiga argument för att flytta till Borlänge.

Postat av: elinore

tydligen inte för att flytta till växjö heller..

2008-01-11 @ 10:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback