För tidigt

Att behöva gå upp 5.15 för att jobba några timmar på ett av Sveriges mindre bra arbete är ibland svårt att motivera sig till. Speciellt efter att jag
1.) gått och lagt mig alldeles för sent
2.) inte kunde somna när jag gått och lagt mig
3.) vaknat 3 ggr(!) med panikkänslor efter att jag drömt att jag var gravid - varje gång

För övrigt fick jag igår ett sms om att mitt ex hittat min favorittröja hos sig. Jag har letat överallt efter den så jag blev så glad. Och full i skratt när jag tänkte på var den måste ha varit eftersom den gömt sig någonstans i över ett år.

Kommentarer
Postat av: Helene

Gravid alltså... Ja, det skulle ju vara fullt möjligt, rätt ålder, rätt man....

Fast jag förstår om du får panik, det kanske inte är vad du har tänkt just nu! MEN, bara för att man inte tror att det passar, så kommer det aldrig kännas fel!!! Jag menar, när är exakt rätt tid då?

Pussar och kramar till dig

2008-02-06 @ 20:10:17
Postat av: Sara Z

Oj! Hemska tanke men jag håller med Helene, när är man egentligen redo? Måste själv växa upp först, lika så min man som förövrigt likt "dansken" alltid kommer kallas för "skåingen" fast jag egentligen oxå är en sådan nu om man kollar på papprena från Skattemyndigheten... Ännu mer hemska tanke...

Kom förresten på ett ord att lägga till Dalslandslistan: Tjomme. Fick faktiskt användning av det senast idag när receptionisten tyckte att jag skulle kunna nummret till sjuktelefonen utantill, poängterade då för henne att jag hade min senaste sjukdag juli 2007, lämnade sedan jobbet med migrän och sa "din j-vla tjomme" tillräckligt högt.

Nåja, livets bekymmer men du, är det fikadags snart i CPH?

Kramar!!

2008-02-07 @ 13:40:44
Postat av: Helene

HAHAHA!!!!
Japp, alltid kul att kunna glädja!!!

Men det är ju sant....

2008-02-07 @ 15:05:26
Postat av: Emmapemma

Sara>> Tjomme var skitbra! Längesen jag hörde det. Måste nog hem till Dalsland snart =). Fika i Köpenhamn måste vi ju verkligen göra. Det är bara det att jag inte har en ringaste aning om när jag ska åka dit igen eftersom det är högst oklart med mitt jobbschema å dansken är mest fullbokad i hela mars. Men jag återkommer med mer info när jag vet =).

Hoppas du mår bättre nu!
Kram kram

2008-02-07 @ 17:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback