Dagens utbrott

Fick ett litet utbrott efter vår komplettering i skolan idag efter en tidigare icke godkänd basgruppsexamination. Kunde inte bestämma mig om jag var mest irriterad över att
1. vi fick exakt samma uppgift och skulle diskutera oss fram till exakt samma svar som sist (eftersom svaren var rätt men processen dit inte godkänd) och gång på gång få höra att "ni får inte använda er av svaren ni fick fram sist, ni måste diskutera fram dem på nytt" eller
2. "vi sa att grupprocesserna var viktiga innan examinationen" och bara ignorera det faktum att vi löste uppgiften i gruppen på ett sätt som passade oss och vi kände oss nöjda med men som uppenbarligen var fel eller
3. att vi bara hade lyssnat på rykten när andra grupper blivit tillsagda redan från början att de inte fick göra som vi eller
4. att jag aldrig under alla mina år på universitetet behövt komplettera en enda grej. Men bommar en basgruppsexamination på denna skola.

Höll mig dock ända tills vi blivit godkända och fick gå därifrån. Sen var jag ett åskmoln i säkert 10 minuter. Tror det var nr fyra som gnagde mest. Prestige är en farlig vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback