Tackar för trevligt sällskap

Jag har haft så mycket trevligt sällskap att jag inte haft tid att blogga den senaste veckan. I helgen var jag i Örebro och träffade min gamla vän Malin. Var himla trevligt att se henne igen och sjukt nog sprang vi på en gammal bekant på ett uteställe också. Åkte hem på söndagen - direkt till herr Hall för trevligt adventsmys med glögg och pepparkakor. Kan kanske börja ana traditionen eftersom det var andra året i rad. Sen har min skat varit här i några dagar och hälsat på igen. Tiden har gått så fort att vi egentligen inte gjort något. Mer än kolla in var hans nya jobb ligger (mitt i stan) och var vår lägenhet ligger (gångavstånd till stan). Livet rullar på allt för fort. Men det går helt klart mot rätt riktning. Känns skönt.

Kommentarer
Postat av: Andreas J

Var har ni fått lägenheten?

2008-12-05 @ 11:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback