Underbara Kreta

Så är jag på plats. Hade turen att hamna på ett 4-stjärnigt Blue Village-hotell. Det är mest barnfamiljer så det är väldigt lugnt såhär på kvällskvisten. Delar lägenhet med en 55-årig kvinna från Uppsala som inte heller verkar vara intresserad av att umgås - vilket är perfekt. 32 grader var det när jag landade. Då var det värt att ha sprungit till bussen 03.38 i morse.

Så, efter att softat lite på beachen som ligger i direkt anknytning på hotellet har jag bara slappat lite ikväll å tänker så fortsätta göra resten av veckan. Känns som om jag kommer komma hem som en ny människa. Och efter att ha varit en stund ute i solen idag vet jag att jag kommer vara pepparkaksfärgad när jag åker hem om en liten vecka. 

Saknar dock min älskade skat. Semestra ska man egentligen göra tillsammans. Önskar du var här!

Här är hotellet förresten: http://www.fritidsresor.se/Resorts/Travel.aspx?id=16694&cat=2|277&entry=29&dest=17&city=1047&type=cd&hotel=4354

Enda nackdelen är att det är 2km till närmsta stad. Men jag har löpardojorna med mig. Så det är inte ens något problem. Imorgon ska jag testa vattengympa vid frukosttiden. Mkt sällskapsresan är det... 

Kommentarer
Postat av: Malin

Va underbart det låter vännen, ångrar lite att jag inte åkte med, men ibland kan man behöva lite egentid så det kanske passar dig bra att åka ensam. Tänkte försöka komma iväg nåt senare i höst istället. Va gör du nästa helg förresten? Tänkte ev. våldgästa stockholm och det vore trevligt att kanske hinna ses en sväng!? Ha en alldeles underbar vecka! Kramar Malin

2008-08-21 @ 23:36:46
Postat av: SysterYster

Haha.. det låter ju alldeles fantastiskt med vattengympa på morgonkvisten. Mer sånt åt folket.



Sköt om dig och semestra max nu siz så ses vi snart, du brun som en pepparkaka och jag kanske mer som innanmätet påen sockerkaka.



Nu blir det nog strandpromenaden ett varv till. Den har verkligen gett Uddevalla ett lyft..



Kram

2008-08-22 @ 15:46:17
Postat av: Helene

Åh, efter en sommar med massa jobb etc så unnar jag dig verkligen en lugn vecka i solen och massa kexätande!!



Tycker fortfarande att det är sååå cool att du åkte själv, även om du såklart saknar din man!!



Kramar

2008-08-25 @ 20:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback