I´m moving to London

Efter att spenderat flera dagar mitt i hærliga London ær det svårt att låta bli att drømma om att bo hær en liten svæng iaf. På førmiddagarna har vi turistat och gått runt halva London. På dagarna har jag sedan gått och shoppat medan M varit i skolan och på kvællarna har vi ætit goda middagar och njutit av varandras sællskap. Detta ær livet! Bilder får bli en annan dag nær jag kommer hem. Allt ær finemang hær och jag har absolut ingen lust att åka hem ikvæll. Men underbart ær kort och imorgon ær det jobb igen. Konstiga verklighet.

Kommentarer
Postat av: J.

Jag kan tänka mig att hänga med om du behöver någon att dela lägenhet med.

Postat av: SysterYster

Annars är Uddevalla ett hippt ställe att bo på. :)

2008-08-07 @ 22:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback