Greetings from Crete

Jorå, allt fortfarande finemang här. Blir lite smått chockad varje gång jag går förbi spegeln och inser att den där brunbrända tjejen är jag. Men underbart härligt är det också. För jag njuter av varenda sekund här nere. Fast det var lögn. Hade klart fel om kvinnan jag bor med utifrån mitt förra inlägg. Jag njuter inte lika mycket när den något tetiga dam jag bor med bombarderar med frågor, vill ha hjälp att färga håret eller låna mobilen för att skicka sms. Men hon är ju lite gullig också så jag står ut. Är iaf inte hemma något större.

Kan inte förstå att det bara är 2 dagar kvar tills det är hemresa igen. Och det är klart det blir skönt att komma hem och ikapp verkligheten. Kan börja känna mig lite trött på gravida-speedos-gubbar eller hänginga och slängiga kroppar överallt. (De vältränade väljer jag mycket selektivt bort för att själv må bättre). För nu känner jag mig lite piggare. Antar en vecka på stranden med musik, lite böcker och att bara ligga och titta på människor gör susen för en sliten ung dam.

F.ö är det lustigt hur en del människor inte kan förstå att det kan vara skönt att vara själv och inte umgås med någon. Det är faktiskt ganska underbart ibland.

Kommentarer
Postat av: J.

Att få vara själv kan ju vara bland det bästa som finns. Jag tycker synd om dem som inte kan uppskatta det.

Postat av: Malin

Instämmer faktiskt helt med föregående "talare". Skönt att höra att du har det så bra, själv har jag nu spenderat en hel vecka i Dalsland och har träffat massa vänner och släkt, rätt skönt. Men längtar bort även jag så i höst blir det nog en resa för moi oxå!! Ta hand om dig! Kramar

PS: Kommer till Stockholm i helgen, har du kanske tid att ses en liten sväng, tänkte stämma träff med Nyman oxå!

2008-08-26 @ 22:12:16
URL: http://missdalsland.blogg.se/
Postat av: Andreas J

Ja du vet vad jag tycker om att resa själv. Fler borde göra det faktiskt. Skönt att hinna fundera på livet å allt det där. Hoppas du får fortsatt bra på Kreta och även i fortsättningen. Jag flyttar upp den 1 Sep. Vi får ta en fika någon gång snart. Va ju ändå säkert över en månad sen vi sågs. Ska vi säga samma pub?:)

Kram

2008-08-26 @ 23:27:51
Postat av: Elinore

Har bestämt brunch med Bandgren på söndag. Ledig och sugen?

2008-08-28 @ 09:33:22
URL: http://moche.se
Postat av: J.

Ska du jobba imorn kväll?

2008-08-28 @ 22:00:00
URL: http://mrhall.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha ja jag såg det Jag som inte riktigt har koll tror jag. Får skylla på att jag har semester och har kopplat av viss hjärnverksamhet ;) Vi har inte så mkt planer än, utgång på fredag, träff med Sara lördag dag och sen brunch på söndag med Nyman. That's it än så länge. Kan väl höras om lördagkvällen!!? Hoppas resan hem gått bra!? Kram

2008-08-28 @ 22:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback