Crete here I come!

Jo, jag drar även om jag inte fick med mig någon. Så nu håller jag på att packa mina pinaler för en vecka i solen. Kanske verkar konstigt men jag känner lite att jag inte har något val. Har varit så otroligt trött senaste och bara stressat fram och tillbaka och sovit alldeles för lite. Lite sol och bad ska väl kunna ändra på den saken hoppas jag. Så ha lite överseende med att jag varit en så dålig vän det senaste. Jag har helt enkelt inte orkat med. Men om en vecka kommer jag tillbaka som en förbättrad ung dam. Hej på er så länge!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh!! 13/9 flyger jag dit, men på mina föräldrars bekostnad eftersom mamma fyller 50, inte helt fel!



Kramar

2008-08-20 @ 20:40:34
Postat av: Helene

Åh, jag vet att du kommer få en superskön vecka!!! Det är så jäkla gött att du åker själv, att du känner att du måste få komma bort och verkligen gr det!! Låter ändå typiskt "Emmaiskt" och det är underbart!!



Kramar

2008-08-21 @ 09:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback