Valborgsignorering

Efter alla mina år i Uppsala borde det vara obligatoriskt med Valborgsfirande för min del. Men jag har inte den minsta lust i år. Har inte tid och lust att ha en såndär galen dag. Orkar inte med alla fulla människor och har inte tid att slösa på onödigheter. Kan förmodligen inte låta tråkigare, men det är sant. Dagarna blir så otroligt långa och ändå hinner jag inte med något. Igår gick jag hemifrån 5.45 och kom hem 22.50 utan att ens känna mig produktiv. Idag fick jag knappt upp ögonen när väckarklockan ringde. Valborg får vänta till ett annt år kort och gott.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej! Skönt att någon annan har samma inställning till valborg som jag. Och jag som bara trodde jag blivit gammal. Nu är vi iaf gamla tillsammans :-) Hörde oxå att CC hade blivit uppskjuten på obestämd tid. Vi får väl helt enkelt bara vänta och se...
Idag jobbar jag, men det finns inget att göra, blir helt enkelt bara att sitta av tiden vilket är sjukt trist!!!!! Men men 4 dagars ledigt väntar ju. Ha det gött! Massor kramar /åsa

2008-04-30 @ 09:50:13
Postat av: Sara

Hej vännen!
Man börjar bli för gammal för sånt. Själv så var vi 6 personer som satt invirade i filtar i grannens trädgård, efter att genomlidit grillat ute (för man måste sitta ute på Valborg, gick vi in för att dricka kaffe (du hör själv, vuxenpoängen bara haglade...)Därefter skulle vi tjejer leta upp en majbrasa men hittade endast en korvgrillning i parken... Därefter spelade vi det fantastiskt roliga spelet "Hur fan visste du det" (finns på Designtorget). Nu vet man att en nysning går i 170km/h samt hur många minuter vi blinkar på ett dygn...

Laddar inför hejandet 18/5 ;-)
Kramar!!!

2008-05-01 @ 09:31:37
Postat av: Emma

Sara>> Det där spelet "hur fan visste du det" är inte så rumsrent som du fick det att låta här... Jag har nämligen också spelat det och var nästintill chockad. Men bara nästintill... =)
Hejandet ja... det lääääär jag behöva. Var så duktig med träningen ett tag. Nu är jag bedrövlig. Hoppas allt är bra!
Kram kram

2008-05-01 @ 10:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback